pellanrohlin

Alla inlägg under september 2012

Av pellan rohlin - 28 september 2012 15:26

Ja rubriken lyder ännu en gång , Det finns fan ingen man kan lita på först så säger en i skolan att den står nere vid ica så går man halva vägen och sen ser man henne går med en annan vid typ andra sidan av skolan eller hur man ska säga , och det va ju lixom inte så kul, Sen förra tisdagen så va min klass på klappudden med klassen och då fick min cykel punka så jag frågade Ylva och Lousie att dom skulle ta hem den till Ylvas pappa och det gjorde dom , men idag märker jag att cyklen står vid skolan ?!?!?!? Vafan i helvete gör den där den skulle ju fan stå hemma hos Ylva för jag ville inte attd den skulle bli stulen ?

 Helvete ingen bra dag för mey inte jag får la sätta mig vid tv och kolla på ngt roligt tills pappa kommer hem och vi ska åka till en kompis ! D: Imorron blir det match ( målis ) Sen fest hos Adam <33 jippie as kul ju ! :) men ajja nu måste jag snacka med ylvis ! :D 



Hejdåpuss

Av pellan rohlin - 28 september 2012 10:46

Hej nu får jag blogga snabbt men men nu sitter jag och Sanna vid datornerna och ska ha engelska ! ;) Puss på er 

Av pellan rohlin - 27 september 2012 09:20

Facebook är som knark , knark är man beroende av det samma med facebook man kan fan inte låta bli fb ! Om man ska på toa i skolan så tar man ju lixom alltid upp mobilen och kollar facebook, ! <3 OMg asså

Av pellan rohlin - 27 september 2012 06:41

Hej bloggen !

Jag vaknade klockan halv 6 idag .. Fattar att jag inte har fått så mycket sömn när jag har varit sjuk så jag längtar verkligen tills jag blir pigg så jag kan sova alla dom timmarna jag har missat , Sen har jag väll säkert missat en jävla massa skit i skolan oxå -.- Det är verkligen inte kul alls ..   Här får ni en bild på mig ! ;D som ni vet så kommer jjag kunna lägga upp mer bilder nu när jag har iphone ! ;D Jippey 


// pellan puss <3333

Av pellan rohlin - 26 september 2012 17:39

Hejsan

Nu sitter jag i min säng och kollar på ensam mamma söker ! (Y) Har typ kollat på alla säsonger och avsnitt bara idag ! D: Det är faktiskt ganska kul att kolla på det ;) 

Jo som ni vet är jag ju sjuk men pappa kom nyss hem så snart ska han åka och köpa coca cola och lite frallor och halstabletter ! :) 

på fredag hoppas jag att jag kommer bli friskare till fredag då vi ska åka till växjö och fira en kompis ! <3  


Alla i min klass ( parallel ) är typ sjuka så det gör inget att jag är så sjuk igentligen ! :D sen längtar jag tills vi ska ha innebandy tunringen för då kommer grönkulla och en kille som jag är på g med ! _:D olalalalal HHAHAHA 


puss pellan

Av pellan rohlin - 26 september 2012 13:05

Ja rubriken lyder , vad tycker ni jag ska blogga om ?. <3 Jag vet lixom inte annars kommer denna bloggen bli ap tråkig om jag inte har något att skriva om ;) Puss på er <333

Av pellan rohlin - 26 september 2012 12:42

Just nu ligger sjukingen i sängen och glor på paradise hotel <3 Inte alls kul men vadfan ska man göra ?  Men min bror kommer ändå hem snart så då ska jag väll störa honom lite eller vad tycker ni? Hahha nej men jag vill inte heller sova för då kan jag inte sova inatt ;( Det är så jävla tråkigt att vara sjuk , det är nog det värsta som finns  ,, 


puss pellan  

Av pellan rohlin - 26 september 2012 12:36

  Hej här får ni en bild av mej när jag ligger i sängen sjuk ! ;) Men jag håller på att bli lite bättre så jjag kanske ska till Ellinor ikväll för att fira henne !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards